Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Very helpful tips.
suami, isteri & cermin EmptyWed Aug 03, 2011 9:45 pm by Guest

» Medicines Alzheimers
suami, isteri & cermin EmptyWed Aug 03, 2011 7:51 pm by Guest

» hentai alice hentai alice in sexland
suami, isteri & cermin EmptyWed Aug 03, 2011 12:02 am by Guest

» Riley Eidson Stillwater Oklahoma Drug
suami, isteri & cermin EmptySun Jul 31, 2011 3:15 pm by Guest

» Roche Mircera Drug Approval News
suami, isteri & cermin EmptyThu Jul 28, 2011 10:11 am by Guest

» 1. TASAWUF
suami, isteri & cermin EmptySun Dec 07, 2008 10:58 am by selye

» Acu tra cuba test
suami, isteri & cermin EmptySun Oct 12, 2008 11:00 am by selye

» Bagaimana mengenali Pak Pandir?
suami, isteri & cermin EmptySat Oct 04, 2008 1:22 pm by selye

» Ayam Punye Pasal
suami, isteri & cermin EmptySat Oct 04, 2008 1:20 pm by selye

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Top posters
selye
suami, isteri & cermin Vote_lcapsuami, isteri & cermin Voting_barsuami, isteri & cermin Vote_rcap 
Admin
suami, isteri & cermin Vote_lcapsuami, isteri & cermin Voting_barsuami, isteri & cermin Vote_rcap 

Affiliates
free forum
 


Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 82 on Thu Jan 27, 2011 1:56 am

suami, isteri & cermin

Go down

suami, isteri & cermin Empty suami, isteri & cermin

Post by selye on Sun Sep 28, 2008 1:18 pm

Ini kisah pasal sepasang suami dan isteri orang asli yang tinggal di
dalam hutan. Rumah dorang ni dibina di atas pokok... 2 tingkat lagi
tu. Si suami kerja nya mencari makanan di hutan, sama ada dengan
pergi berburu ataupun memetik buah-buah hutan. Si isteri pula tinggal
mengemas dirumah.

Suatu hari, Si suami pergi mencari makanan dihutan. Sedang
mencari-cari. . tiba-tiba dia terjumpa cermin. Dia pon bawak balik
cermin tu dan disimpankan cermin tersebut di tingkat atas rumahnya
tanpa pengetahun isterinya.

Setiap hari sebelum pergi keluar mencari makanan, dia akan masuk ke
bilik dan melihat cerminnya. Sehinggalah satu hari, si isteri naik
pelik melihat telatah suaminya tu..

Maka disiasatlah bilik yang selalu dimasuki oleh suaminya..
bimbang-bimbang kalau suaminya menyimpan perempuan lain di bilik
tersebut tanpa pengetahuannya. .

Dan punyalah terkejut beruk.. dia masuk je bilik tu.. di ternampak
cermin suaminya. Oleh kerana si isteri ni taktau cermin tu apa.. so,
dia ingat orang dalam cermin tu memang perempuan simpanan suaminya.
Apa lagi.. habis berlari dan meraung menangisla dia cari mak nya..
Lepas berjumpa dengan maknya.. mak dia cakap nak lihat sendiri
perempuan yang kononnya disembunyikan oleh suaminya tu..
Lalu maknya pon masuk ke bilik tersebut.
Kemudian keluar dari bilik tersebut sambil ketawa terbahak-bahak. .

Isteri: Apsal mak ketawa?..

Mak: Apa teruk benor selere suami ko tu.. kalau ye pon nak kawin
lain.. carik la perempuan yang elok sikit.. Ini tak.. aku tengok
perempuan kat bilik tu.. dah la tua.. hodoh pulak tu..
selye
selye
Tan Sri

Posts : 140
Join date : 2008-09-22

View user profile

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum